Subject: P23119_Aindu_aiad_PP_Müravall 2024.11.11
From: "Lauri Lillmann" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Nov 2024 08:49:31 +0200

Tere

OÜ Reaalprojekt on koostanud Oda OÜ tellimusel projekti Aindu Aiad
müravalli põhiprojekti

Käesoleva projekti koostamise eesmärgiks on Aindu Aiad kinnistule
müravalli projekteerimine.
Projekteeritud müravall asub riigimaantee 50 Viljandi tee km 0,97 - km
1,73. Projekt on koostatud vastavalt Tellija soovile ning Transpordiameti,
Telia Eesti AS ja Elektrilevi OÜ poolt väljastatud nõuetele ja
tehnilistele tingimustele.

Käesolevaga palume koostatud projektmaterjalid kooskõlastada.

Küsimuste korral palun võtke minuga ühendust.

Projekt on alla laetav
<https://reaalprojekt.sharepoint.com/:u:/s/ProjektiPank/EUQ4cjbSBJ5OnTcppN
IIID8BNKi5OXhQaioEDIw7JGrkKQ?e=SgEx17> P23119_PP_müravall_2024.11.11.asice

Lisa:

1.

	PT PTA_Aindu_aiad Müravalli projekti täiendamine
2.

	PT TRAM_Müravalli rajamisest Vana-Aindu ja Arturi kinnistutele

Lugupidamisega

Lauri Lillmann

projektijuht

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B, Tallinn 10917

Tel. +372 608 1100

Mob. +372 51 13 525

www.reaalprojekt.ee <http://www.reaalprojekt.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.